مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-09حوادث

دستگیری فیشنیگ کار حرفه ای با بیش از 1800 مالباخته در زنجان


رییس پلیس فتا انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری فیشنیگ کار حرفه ای خبر داد و گفت: این کلاهبردار در مدت فعالیت مجرمانه خود، از 1800 نفر کلاهبرداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سیداحمد موسوی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اظهارات شاکیان و اقدامات فنی معلوم شد، مجرمین سایبری با ارسال لینک های جعلی حاوی بدافزار در شبکه اجتماعی ، قربانیان را ترغیب به کلیک بر روی لینک ارسالی کرده و به محض کلیک، بدافزار در گوشی آنها نصب شده و در ادامه قربانی را به صفحه پرداخت جعلی درگاه بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات حساب بانکی اقدام به برداشت غیرمجاز می کنند.

موسوی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا استان دلالت داده شد.

رییس پلیس فتا استان افزود: متهم پس از روبرو شدن با مستندات به 1800 فقره کلاهبرداری به ارزش 29 میلیارد ریال با این شگرد در فضای مجازی اعتراف و اقرار داشت با ساخت و ارسال لینک های جعلی حاوی بدافزار با عناوین مختلف در شبکه اجتماعی و پس از دسترسی به اطلاعات حساب بانکی قربانیان، در فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فیشنیگ کار حرفه ای با بیش از 1800 مالباخته در زنجان

دستگیری فیشنیگ کار حرفه ای با بیش از 1800 مالباخته در زنجان