مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 20:102023-03-17سياسي

نامه جمعی از مدیران حوزه های علمیه به رییسی


46 نفر از مدیران حوزه های علمیه تهران طی نامه ای به رییس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری حوزه، متن کامل نامه به شرح ذیل است: حضرت حجت الاسلام والمسلمین رییسیریاست محترم جمهوری اسلامی ایرانسلام علیکم با تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خسته نباشید از جهاد در عرصه تحقق دولت قوی، همانطور که مستحضرید دشمن سالهاست در ایران سعی در نابودی بنیان خانواده داشته و نقشه های متنوعی را خصوصا از زمان رضاشاه در ایران پیاده کرده که متأسفانه برخی از این تلاش ها، منجر به کم ارزش نمودن زن و خانواده گردیده است.

قانون فاخر اساسی ایران، زنان را به داشتن نشانه ای ملزم کرده که شایسته رسیدن به مقام خلافت الهی شناخته شوند تا مورد اذیت افراد سطحی نگر قرار نگرفته و محدود به بعد بدن نشوند.

مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند.

چقدر تلخ هست که وقتی حدود سی نهاد مسئول کاری نمی کنند، آخرین حلقه نهادها را مقصر دانسته و بدون سناریو صرفا آن را منحل نموده و دشمن را به ادامه انحلال قوانین وطن اسلامی دلخوش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از مدیران حوزه های علمیه به رییسی

نامه جمعی از مدیران حوزه های علمیه به رییسی