مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 23:152023-03-05اجتماعي

جشن فرشته ها در اصفهان برگزار شد


در آستانه نیمه شعبان، جشن تکلیف دانش آموزان دختر با عنوان «جشن فرشته ها» با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شد.

- اصفهان - در آستانه نیمه شعبان، جشن تکلیف دانش آموزان دختر با عنوان جشن فرشته ها با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) و به ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی و همکاری اداره آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان، جشن تکلیف دانش آموزان دختر به صورت متمرکز ظهر امروز یکشنبه 14 اسفندماه با حضور 1000 نفر از فرشته های اصفهانی در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شد.

در این آیین پس از تبیین برخی ملزومات، احکام و مباحث عبادی توسط مربیان، جُنگ شادی توسط حجت الاسلام علیدادی از مربیان تخصصی کودک و نوجوان اجرا شد.

اجرای سرود و نماهنگ، برگزاری مسابقه، شعرخوانی و مسابقه از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی مذهبی بود.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهر خوراسگان، دهقانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه شش اصفهان و جمعی از مبلّغان و مدیران مدارس اصفهان ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن فرشته ها در اصفهان برگزار شد

جشن فرشته ها در اصفهان برگزار شد