مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 18:492023-03-14سياسي

هشدار دادستان بندرعباس به اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال


دادستان مرکز استان هرمزگان از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های متهمان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: با هنجارشکنانی که بخواهند بدون توجه به قوانین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان مرکز هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای از  رسیدگی خارج از نوبت به پرونده های متهمان چهارشنبه آخر سال خبر داد و خاطرنشان کرد: با افرادی که بخواهند بدون توجه به هشدارها، با قانون شکنی و استفاده از مواد منفجره و اشتعال زا، سلامت مردم و امنیت روانی جامعه را خدشه دار کنند برخورد قضایی و بازدارنده خواهد شد.

 این مقام قضایی در ادامه یادآور شد: نگهداری، حمل و خرید و فروش مواد محترقه نیز به موجب ماده 12 قانون مجازات مرتکبین قاچاق اسلحه و مهمات جرم است.

وی درخصوص برخورد قضایی با مجرمین چهارشنبه سوری، بیان کرد: استفاده از مواد محترقه اگر منتهی به آسیب بدنی شود علاوه بر مجازات حبس، موجب محکومیت به پرداخت دیه به مصدومین نیز خواهد شد.

احمدی منش افزود: با اتخاذ تدابیر لازم، ضابطین قضایی به منظور شناسایی افرادی که از این موقعیت جهت تهدید سلامت مردم، تخریب اموال عمومی و برهم زدن امنیت شهروندان، سوء استفاده می کنند، اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان بندرعباس به اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال

هشدار دادستان بندرعباس به اخلال گران نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال