مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 09:052023-03-10فناوري

5 نرم افزار برتر کنترل از راه دور تلفن همراه برای اندروید و آیفون


به همان اندازه که دنیای ما توسعه یافته و فناوری به موضوع اصلی زندگی ما تبدیل شده است، همان قدر نیز تلفن ها زندگی ما را تسخیر کرده اند که در این بین مراقبت از کودکان ضروری است.

- جی پلاس ، به همان اندازه که دنیای ما توسعه یافته و فناوری به موضوع اصلی زندگی ما تبدیل شده است، همان قدر نیز تلفن ها زندگی ما را تسخیر کرده اند، همین باعث شده است که جنبه های منفی داشتن این تلفن ها بر سطح زندگی ما شناور باشد، به خصوص اگر صاحب این گوشی یک کودک باشد، به گونه ای که همه می دانیم دنیای اینترنت خالی از چیز های خطرناک برای کودکان و بزرگ تر ها نیست؛ از این رو برنامه های کنترل کودکان توسط والدین اهمیت زیادی پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ علی رغم کارآمد بودن این اپلیکیشن ها که از راه دور گوشی را رصد می کنند، گاهی اوقات امنیت آن نقض می شود و دسترسی به این برنامه های ممنوعه بدون هیچ نشانه ای از اپلیکیشن به دست می آید، این اپلیکیشن ها قابلیت های کاربر را محدود می کنند و او را متوجه می سازند که همه چیز تحت نظارت است.

درحال که این یک راه حل ایده آلی برای نوجوانان امروزی نیست؛ بنابراین شما خود را در جستجوی دائمی جایگزینی خواهید دید که آن نرم افزار کنترل از راه دور تلفن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نرم افزار برتر کنترل از راه دور تلفن همراه برای اندروید و آیفون

5 نرم افزار برتر کنترل از راه دور تلفن همراه برای اندروید و آیفون