مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 13:272023-03-14حوادث

شناسایی 27نقطه مستعد تصادف در استان البرز


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: تحلیل تصادفات 27 نقطه که مستعد تصادف است توسط تیم شناسایی شده اند و قرار است ماشین های با پلاکارد مستقر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در رزمایش پلیس راه استان البرز، با بیان اینکه سال گذشته در حوزه برون شهری استان اول از نظر کاهش تلفات بودیم، گفت: امسال نسبت سال گذشته کار سخت تر است.

وی با اشاره به اینکه تیم تحلیل تصادفات نقاطی را که مستعد تصادف است توسط تیم شناسایی شده اند، افزود: 27 نقطه پیش بینی شده که قرار است ماشین های با پلاکارد مستقر شوند.

زندی فر با بیان اینکه در استان البرز تمام مشکلات راه های را احصا (سرشماری) کرده ایم، بیان کرد: در 134 پروژه با هفتصد و هفتاد میلیارد تومان اعتبار و حدود 80درصد اعتبارات در جهت رفع نقاط حاصل خیز صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آخرین تحلیل تصادفات 49 نقطه تصادفی داشته ایم، افزود: مشکلات 45 نقطه برطرف می شود و 4 نقطه باقی مانده هم در کار های صورت گرفته رفع شده است.

این مقام مسؤول با اشاره به ترافیک استان البرز، گفت: ترافیکی که در استان البرز داریم تقریبا 10 برابر محور های مشابه است و در این راستا باید زیرساخت ها را درست کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 27نقطه مستعد تصادف در استان البرز

شناسایی 27نقطه مستعد تصادف در استان البرز