مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-17اقتصادي

مونولوگ های آقای رییس کل اسبق


آقای همتی امروز هیچ کدام از انتقادها و توصیه های تان باورپذیر نیست، چیزی که باورپذیر و قابل لمس است، فرصت جویی شماست، آیا بزرگترین جهش نرخ ارز در دوره شما صورت نگرفت یا این را هم تقصیر دلواپسان و کارشکنان می اندازید و به دنبال پاک کردن کارنامه خودتان هستید.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - الف نوشت: روز و هفته ای نیست که آقای همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی که روزی سودای ریاست جمهوری را هم در سر داشت، تیغ تیز انتقادهای خود را به صورت دولت مردان نکشد.

البته بر نفس این انتقادها هیچ گونه ایراد و اشکالی هم وارد نیست؛ انتقاد یک حق است و چه بهتر از زاویه دید و دریچه فردی مطرح شود که روزی بر کرسی قدرت و ریاست نشسته و این، باعث باورپذیری آن انتقادها و راهکارهای مطرح شده می شود.

ضمن آنکه دولت مردانی هم که امروز در قامت متولیان قوه مجریه مسئولیت اداره کشور را عهده دارند، با علم و آگاهی کامل از مشکلاتی که پیش پایشان پدیدار می شود، وارد این کارازار شدند و باید با گوش شنوا و چشمانی باز پذیرای انتقادهای مطرح شده به دولت از سوی هر گروه و جریان باشند.

اما نکته اصلی جایی است که آقای رییس کل اسبق، در جایگاه یک مدعی دست به انتقادی می زند که خروجی آن، عدم باور پذیری انتقادها و راهکارهایی است که عبدالناصر همتی طرح می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونولوگ های آقای رییس کل اسبق

مونولوگ های آقای رییس کل اسبق