مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-07سياسي

مسئولان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شوند


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: مسئولان و مدیران مرتبط به حوزه دانشجویان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شده و پاسخگوی دغدغه های دانشجویان باشند.

- ایسنا/گلستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گلستان گفت: مسئولان و مدیران مرتبط به حوزه دانشجویان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شده و پاسخگوی دغدغه های دانشجویان باشند.

مهدی باقریان در گفت و گو با ایسنا در حاشیه فینال مسابقات مناظرات دانشجویی که در دانشکده مائده گرگان برگزار شد، ظهار کرد: مناظرات دانشجویی به مدت 11 سال به همت جهاد دانشگاهی برگزار می شود که همه شرکت کنندگان در مناظره می توانند در چهارچوب قانون و فارغ از دغدغه ها، مسائل و نگاههای خود را مطرح کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد گلستان تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه آزاد اندیشی، مباحثه و دقت در مبانی فکری دانشجویان با هدف رسیدن به منظومه فکری ایرانی اسلامی در حوزه های مختلف را از اهداف برگزاری مناظرات دانشجویی برشمرد و افزود: تلاش داریم در مناظرات بعدی بیشتر بر مسائل و مشکلات استان متمرکز شده و گفتگوها را بر پایه مسائل بومی ادامه دهیم.

باقریان با اشاره به اینکه نگاه آموزشی، محور دوم مناظرات است، گفت: قبل از برگزاری مسابقات کارگاه های آموزشی برای دانشجویان برگزار شده و دانشجویان در طول شرکت در کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شوند

مسئولان پای میز مناظرات دانشجویی حاضر شوند