مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-07سياسي

تقویت موفقیت زنان با آموزش و توانمندسازی آن ها ممکن است


ایسنا امروز به سراغ «قدسیه فیاضی» یکی از زنان اثرگذار قزوینی رفته است تا مسیر پر پیچ وخم این بانوی قزوینی را در قله های موفقیت و جهاد به تحریر درآورد.

- ایسنا/قزوین ایسنا امروز به سراغ قدسیه فیاضی یکی از زنان اثرگذار قزوینی رفته است تا مسیر پر پیچ وخم این بانوی قزوینی را در قله های موفقیت و جهاد به تحریر درآورد.

این بانو معتقد است؛ برای تقویت توفیقات زنان در جامعه باید به آموزش ها و توانمندسازی بانوان، توجه بیشتری شود و بسترهای قانونی حضور زنان در جامعه بیش از پیش مهیا شود.

در کنار تمام پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی طی چهار دهه اخیر داشته، فراگیری تحصیل، اثرگذاری و ارتقای جایگاه اجتماعی زنان بر هیچ کس پوشیده نیست.

هرچند که در حوزه زنان و برخی قوانین مربوط به آنان مطالباتی وجود دارد که باید توسط نمایندگان مجلس، نقد، بررسی و آسیب شناسی شود، اما بسیاری از زنان هستند که از دل تمام کمبودها و مشکلات سربلند بیرون آمده اند و برای جامعه اثرگذار بوده اند.

امروز به سراغ قدسیه فیاضی رفته ایم، وی یکی از 10 بانوی اثرگذاری است که از سوی دفتر بانوان استانداری قزوین به کنگره زنان اثرگذار که اخیراً برگزار شد، معرفی شده است، فیاضی دبیر بازنشسته و عضو تشکل مردم نهاد زنان محجبه است و همچنان در فعالیت های جهادی و مطالبه گری حضوری فعال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت موفقیت زنان با آموزش و توانمندسازی آن ها ممکن است

تقویت موفقیت زنان با آموزش و توانمندسازی آن ها ممکن است