مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 23:002023-03-17اقتصادي

سید کاظم موسوی: هدف از اجرای طرح ملی توزیع میوه شب عید، آرامش و ثبات در بازار است


رییس سازمان تعاون روستایی فارس از توزیع 900 تن میوه شب عید به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدکاظم موسوی، مدیر تعاون روستایی استان فارس با تاکید بر اینکه تامین میوه شب عید از چندین ماه قبل توسط این سازمان در دستور کار قرار گرفت، مطرح کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی دولت ها به منظور تامین میوه شب عید همانند سایر کالاهای اساسی و محصولات مورد نیاز بر اساس برنامه های ارائه شده ملی نسبت به تهیه اقلام مصرفی اقدام می شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه میوه شب عید فارس با توجه به نیاز مصرفی استان انجام گرفته است، ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و با مشارکت بخش خصوصی و نقش آفرینی اتحادیه های تعاون روستایی به میزان 900 تن سیب و پرتقال با هدف تامین بخشی از نیاز مصرف کننده و تنظیم بازار این دو محصول خریداری کرده ایم که از روز گذشته توسط عاملان توزیع قابل تهیه برای مصرف کنندگان است.

موسوی تنظیم بازار را یکی از رویکرد های جدی دولت سیزدهم به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی دولت و وزارت جهاد کشاورزی به منظور مدیریت قیمت ها بایستی شرایط لازم برای عرضه مستقیم کالاها با هدف جلوگیری از افزایش قیمت محصولات نیز فراهم شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید کاظم موسوی: هدف از اجرای طرح ملی توزیع میوه شب عید، آرامش و ثبات در بازار است

سید کاظم موسوی: هدف از اجرای طرح ملی توزیع میوه شب عید، آرامش و ثبات در بازار است