مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 21:102023-03-06سياسي

میرسلیم: قدرت کار جهاددانشگاهی به دانش بنیان بودن آن است


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در سال های بعد از پیروزی انقلاب کارهای ارزنده ای انجام داده و قدرت کار این نهاد به این مساله باز می گردد که دانش بنیان بوده است.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در سال های بعد از پیروزی انقلاب کارهای ارزنده ای انجام داده و قدرت کار این نهاد به این مساله باز می گردد که دانش بنیان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی میرسلیم امروز (دوشنبه- 15 اسفند) ضمن بازدید از نمایشگاه گزیده دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، بیان کرد: اقدامی که در قالب نمایشگاه توسط جهاد دانشگاهی انجام گرفته اقدام خوبی بود اما به نظرم کمی دیرهنگام بود و به نظرم اگر در سال 99 این نمایشگاه برپا می شد با توجه به قابلیت هایی که در جهاددانشگاهی وجود دارد می توانست در استفاده برای نمایندگان موثرتر باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: الحمدلله جهاد دانشگاهی در سال های بعد از پیروزی انقلاب کارهای ارزنده ای انجام داده و قدرت کار جهاد دانشگاهی به این برمی گردد که دانش بنیان بوده است.

یعنی معمولا فعالیت هایش را با محوریت اعضای هیات علمی دانشگاه ها انجام داده است که از ویژگی جهادی تخصص و تعهد برخوردار بوده اند و نتایج ارزنده ای در حوزه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرسلیم: قدرت کار جهاددانشگاهی به دانش بنیان بودن آن است

میرسلیم: قدرت کار جهاددانشگاهی به دانش بنیان بودن آن است