مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 05:252023-03-19ورزشي

دختران شایسته کردستان بر بام ایران


تیم تیروژ حیات نماینده شایسته ورزش کردستان با برتری بر نماینده گرگان به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور رسید تا بار دیگر استعداد و توانمندی دختران توانمند و افتخارآفرین این دیار را به نمایش بگذارد.

- خبرگزاری فارس استان کردستان/ چنور پیری، کارشناس ارشد تربیت بدنی؛ درخشش بسکتبال کردستان ریشه در تاریخ این مرز و بوم دارد و به همین دلیل در طول سال های گذشته همواره آسمان خراش های از این دیار در قالب تیم های ملی کشور به افتخارات زیادی رسیده و این بار نوبت به دختران شایسته کردستانی رسید تا بر بام بسکتبال ایران آقایی کنند.

  در سال های نه چندان دور همواره آقایان بسکتبالیست کردستانی در رقابت های لیگ برتر و در ترکیب تیم های ملی افتخارآفرین ورزش کردستان بودند ولی این بار دختران شایسته کردستانی با اقتدار هر چه تمام تر به سکوی نخست بسکتبال کشور تکیه زده و برای همیشه نام خود را در ورزش این خطه از ایران جاودانه کردند.

  بسکتبال بانوان کردستان در طول چند سال اخیر همیشه به درخشش تک ستارهای خود دلخوش بود ولی تلاش ها و ایثار مربیان این رشته بدون هیچ گونه چشم داشتی و در عین غربت و مظلومیت بالاخره نتیجه داد و یکی از بزرگترین افتخارات کردستان در رشته های تیمی را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران شایسته کردستان بر بام ایران

دختران شایسته کردستان بر بام ایران