مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-11بين الملل

اعتراض جاسوس آمریکایی به بی محلی دولت بایدن


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک نمازی، زندانی دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی در مصاحبه با شبکه سی ان ان از زندان اوین، ضمن درخواست دوباره از دولت جو بایدن در زمینه آزادی زندانیان آمریکایی در ایران، - سیامک نمازی جاسوس بازداشتی و دوتابعیتی به سی ان ان گفت: کاخ سفید متوجه وضعیت وخیم ما نشده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیامک نمازی، زندانی دوتابعیتی ایرانی-آمریکایی در مصاحبه با شبکه سی ان ان از زندان اوین، ضمن درخواست دوباره از دولت جو بایدن در زمینه آزادی زندانیان آمریکایی در ایران، گفت: من عمیقا نگران این هستم که کاخ سفید متوجه نشده که وضعیت ما چقدر وخیم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران اینترنشنال، نمازی در گفتگو با کریستین امان پور، خبرنگار سی ان ان از دولت بایدن خواست تلاش کند و آزادی آمریکایی ها را بالاتر از سیاست قرار دهد.

او با اشاره به خطر های انجام مصاحبه از زندان (!) گفت: این ریسک را پذیرفتم تا بگویم وضعیت من چقدر وخیم است.

مدام به من می گویند که نجات خواهم یافت، اما توافق ها به هم می ریزد و رها می شوم.

این زندانی سیاسی بایدن را خطاب قرار داد و گفت: آقا از شما خواهش می کنم که جان و آزادی آمریکایی های بی گناه را بالاتر از همه سیاست های جاری قرار دهید و فقط برای پایان دادن به این کابوس و بازگرداندن ما به خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جاسوس آمریکایی به بی محلی دولت بایدن

اعتراض جاسوس آمریکایی به بی محلی دولت بایدن