مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 12:552023-03-12ورزشي

گروه های موسیقی شرقی در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان هستند


دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: امروز در مدارس ما گروه های موسیقی شرقی با افکار غربی، در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان هستند و ما باید با ارائه الگوی مناسب با آن مقابله کنیم.

- دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش گفت: امروز در مدارس ما گروه های موسیقی شرقی با افکار غربی، در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان هستند و ما باید با ارائه الگوی مناسب با آن مقابله کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید نیکزاد در آیین اختتامیه هفتمین دوره همایش ملی سلامت معنوی اسلامی که در سالن همایش های بین المللی غدیر در قم برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: اسلام برای طول زندگی بشر برنامه دارد و در مقابل نیز دشمنان با برنامه ریزی و از طرق مختلف هنری، ورزش، موسیقی، خوراک چیزهایی را طراحی کردند که بر سبک زندگی انسان اثرگذار است.

امروز در مدارس ما گروه های موسیقی شرقی با افکار غربی، در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان است و ما باید با ارائه الگوی مناسب با آن مقابله کنیم.

دبیرستاد همکاری ها گفت: امروز عرصه سلامت معنوی اسلامی بسیار وسعت دارد و باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب حدود و ثغور آن مشخص شود.

وی ادامه داد: در شش دوره گذشته زحمات زیادی در عرصه سلامت معنوی کشیده شده است ولی یکبار برای همیشه بیایید مشخص سرفصل بندی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های موسیقی شرقی در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان هستند

گروه های موسیقی شرقی در حال انتشار افکار خود در بین نوجوانان هستند