مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 21:552023-03-14فرهنگي

خاموشی چهره های ادبی، آرزوی رضا بابک و فیلم جدید مهران مدیری


گزارشی از تاریخ چهارشنبه سوری در ایران و چهره های ادبی که خاموش شدند، آروزی رضا بابک برای مردم، نصف قیمت شدن بلیت کنسرت سیروان خسروی و لغو کنسرت ناصر زینعلی، - گزارشی از تاریخ چهارشنبه سوری در ایران و چهره های ادبی که خاموش شدند، آروزی رضا بابک برای مردم، نصف قیمت شدن بلیت کنسرت سیروان خسروی و لغو کنسرت ناصر زینعلی، راه اندازی میکروهتل در ایران، پیش فروش بلیت اکران های نوروزی و یادبود عبدالله انوار آن چه بود که در آخرین سه شنبه سال 1401 گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین سه شنبه سال 1401 که چهارشنبه سوری یکی از آیین های تاریخی نوروز مصادف با آن برگزار می شود، در حالی آغاز شد که در گزارشی به شیوه برگزاری به تهیه کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی از اول فروردین ماه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

لینکر بازمی گردد؛ رییس BBC می رود؟ موضوع گری لینکر که توییت هایی در انتقاد از سیاست جدید پناهندگی ریشی سوناک نخست وزیر بریتانیا منتشر کرده بود و زبان مورد استفاده وزیران دولت را درباره پناهجویان ـ مبنی بر تصمیم بازداشت و اخراج آنان از انگلستان ـ به زبان نازی ها در دهه 30 میلادی تشبیه کرد، به یکی از بزرگترین بحران های تاریخ فعالیت کمپانی بی بی سی بدل شد و پس از کنار گذاشته شدن این فوتبالیست سابق از اجرای برنامه پرطرفدار مسابقه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی چهره های ادبی، آرزوی رضا بابک و فیلم جدید مهران مدیری

خاموشی چهره های ادبی، آرزوی رضا بابک و فیلم جدید مهران مدیری