مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 10:192023-03-11اقتصادي

دستاوردهای سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان/ تعیین تکلیف پرونده مالیاتی نفت فلات قاره


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جریان سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان، پرونده مالیاتی شرکت نفت فلات قاره پس از سال ها تعیین تکلیف شد.

- مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سفر وزیر اقتصاد به استان هرمزگان چند مصوبه بسیار خوب داشت که حاصل پیگیری های متعددی بود که در ماههای اخیر از سوی استاندار هرمزگان و مجمع نمایندگان استان صورت گرفته بود.

وی افزود: دستور وزیر اقتصاد به رییس سازمان مالیاتی کشور مبنی بر تعیین تکلیف پرونده مالیاتی نفت فلات قاره پس از سالها و واریز سهم ارزش افزوده استان هرمزگان از جمله این دستاوردهای بود که رقم قابل توجهی را نصیب این استان خواهد کرد.

به گفته دسینه، انتقال چند پرونده مالیاتی باقیمانده به استان هرمزگان و پیگیری مصوبه گمرک گوگسر جاسک در هیئت دولت نیز در این سفر مورد پیگیری و دستور وزیر قرار گرفت و همچنین دستور تعامل هر چه بیشتر مناطق آزاد با سرزمین اصلی جهت حل مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی نیز صادر شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خاطرنشنا کرد: دستور پیگیری پرداخت سهم معوقات عوارض آلایندگی صنایع نفتی و پتروشیمی، دستور پیگیری اصلاح برگشت مازاد درآمدهای استان با کمک سازمان برنامه و بودج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان/ تعیین تکلیف پرونده مالیاتی نفت فلات قاره

دستاوردهای سفر وزیر اقتصاد به هرمزگان/ تعیین تکلیف پرونده مالیاتی نفت فلات قاره