مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 08:002023-03-07سياسي

لزوم ادغام تعدادی از دستگاه های تبلیغاتی برای هم افزایی و همفکری بیشتر


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تعدادی از دستگاه های تبلیغاتی با هم ادغام شوند افزود: اگر این مهم اتفاق بیفتد، هم افزایی و هم اندیشی بیشتری صورت می گیرد و در بودجه هم صرفه جویی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید تعدادی از دستگاه های تبلیغاتی با هم ادغام شوند افزود: اگر این مهم اتفاق بیفتد، هم افزایی و هم اندیشی بیشتری صورت می گیرد و در بودجه هم صرفه جویی خواهد شد.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی عصر دوشنبه پانزدهم اسفند ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: در میانه این جنگ ترکیبی، جهاد تبیین یک فریضه واجب از سوی مقام معظم رهبری است که این وظیفه سنگین بدون هم افزایی و اهتمام به مقصد نخواهد رسید.

از همه دعوت میکنم که در جهاد تبیین کمک سازمان تبلیغات اسلامی کنند.

وی با اشاره به نخبه خیز بودن استان مرکزی اظهار کرد: دوره قبلی سازمان تبلیغات اسلامی در استان خلاقیت و نوآوری را وارد سازمان کرد.

گاهی اوقات به جای 10 کار باید یک کار خلاق را انجام داد چراکه جریان سازی از خلاقیت می آید و از دوره جدید نیز انتظار چنین اقداماتی را داریم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز اظهار کرد: آل سعود برنامه ریزی می کند شبکه اینترنشنال را راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ادغام تعدادی از دستگاه های تبلیغاتی برای هم افزایی و همفکری بیشتر

لزوم ادغام تعدادی از دستگاه های تبلیغاتی برای هم افزایی و همفکری بیشتر