مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 22:402023-03-05ورزشي

دانش آموزان باید در حوزه های علمی و مهارتی توانمند شوند


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید از همه ظرفیت های لازم برای توانمندسازی دانش آموزان در حوزه های علمی و مهارتی استفاده کرد.

- اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: باید از همه ظرفیت های لازم برای توانمندسازی دانش آموزان در حوزه های علمی و مهارتی استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور عصر امروز یکشنبه در آیین توزیع تجهیزات ورزشی در بین مناطق کم برخوردار استان خوزستان اظهار کرد: با تربیت نیروی انسانی اثرگذار بی شک نیروی محرکه کشور در بخش های اقتصادی، صنعت، دانش بنیان و سلامت و پزشکی تأمین می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان افزود: همچنین با اجرایی شدن این مراحل و موفقیت ها آموزش و پرورش گام های مهمی را در راستای کمک به تحقق اهداف والای انقلاب بر می دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان با اقدامات روانی ناجوانمردانه به دنبال به تعطیلی کشاندن مدرسه هستند تا دانش آموزان ما از تحصیل بازبماند.

سردار شاهوارپور ضمن تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و لزوم سرمایه گذاری بلند مدت در این نهاد گفت: باید از همه ظرفیت های لازم برای توانمندسازی دانش آموزان در حوزه های علمی و مهارتی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان باید در حوزه های علمی و مهارتی توانمند شوند

دانش آموزان باید در حوزه های علمی و مهارتی توانمند شوند