مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 21:152023-03-18اقتصادي

جمع آوری 33 میلیارد تومان کمک های مردمی به ستاد دیه آذربایجان غربی


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کمک های مردمی به ستاد دیه در سال جاری واقعا کم نظیر بود و مبلغ 33 میلیارد تومان جذب کمک های خیرین و مردم نیک اندیش را داشتیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کمک های مردمی به ستاد دیه در سال جاری واقعا کم نظیر بود و مبلغ 33 میلیارد تومان جذب کمک های خیرین و مردم نیک اندیش را داشتیم.

ناصر عتباتی در جلسه عصرگاهی روز شنبه 27 اسفند ماه ستاد دیه استان که با حضور اعضا در محل زندان مرکزی ارومیه برگزار شد، گفت: امسال تعداد 350 نفر زندانی با کمک های مردمی و ستاد دیه آزاد شد و این تعداد افراد توانستند به کانون گرم خانواده خود بازگردند و این میسر نمی شد مگر با نگاه محبت آمیز خیرین نیکو سرشت که در کنار ستاد دیه قرار گرفتند.

مقام ارشد قضایی استان اظهار کرد: 28 نفر مددجو که 29 میلیارد تومان محکومیت داشتند با تلاش مددکاران و مسئولین قضایی و نیکوکاران و کارکنان ستاد دیه با 4 میلیارد تومان، گذشت شکات و پرداخت 675 میلیارد خانواده ها و آورده 2 میلیارد و 900 میلیون تومان ستاد دیه از نعمت آزادی بهره مند شدند.

وی افزود: برنامه های مفصلی هماهنگ شده است در جشن گلریزان سال آینده مبالغ کمک ها را به حداکثر میزان خود برسانیم تا بتوانیم تعداد قابل توجهی از زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 33 میلیارد تومان کمک های مردمی به ستاد دیه آذربایجان غربی

جمع آوری 33 میلیارد تومان کمک های مردمی به ستاد دیه آذربایجان غربی