مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-17بين الملل

مفتی عمان: توافق تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت


مفتی عمان با تأکید بر لزوم حفظ صلح و وفاق در منطقه، گفت که توافق ایران و عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد بن حمد الخلیلی مفتی عمان اخیرا در پیامی که در حساب کاربری خود در شبکه توییتر منتشر کرد، به روابط ایران و عربستان سعودی پرداخت.

بنابر گزارش امروز (جمعه) وبگاه الخلیج اونلاین ، مفتی عمان گفت که ارکان رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی بعد از توافق ایران و عربستان سعودی به لرزه درآمد و در دل هایشان وحشت افتاد.

الخلیلی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به یقین رسید که این توافق زنگ رفتن ابدی آن هاست.

او در ادامه از تمامی طرف ها خواست که تقوای خدا را پیشه کنند و صلح و وفاق را حفظ نمایند، چراکه مسلمانان برادر یکدیگر هستند و نباید به برادر خود ستم کنند و او را تنها بگذارند و تحقیر نمایند.

مفتی عمان افزود: ما وحدت میان برادران منطقه را گرامی می داریم و از الفت و وفاق میان آن ها استقبال می نماییم و خواستار همکاری در این زمینه هستیم.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش از نقش عمان در توافق ایران و عربستان سعودی تشکر و قدردانی کرد و در عین حال اظهار داشت: این رسالتی است که عمان از اجداد خود در طول تاریخ به ارث برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی عمان: توافق تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت

مفتی عمان: توافق تهران و ریاض، رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت