مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 08:352023-03-12سياسي

راهیان نور فناوری ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: راهیان نور، فناوری استخراج و ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است که بنیان سازه انقلاب اسلامی را در هماورد جنگ نرم، - استحکام می بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی که شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، قرائت شد، عنوان کرده است: هشت سال دفاع مقدس، تابلوی گویا و زنده از جلوه های غرورآفرین و افتخارآمیز وحدت، استقامت و پایداری ملت ایران در برابر رژیم بعث و نظام سلطه و به معنای حقیقی کلمه، جنگ تمام اسلام با تمام کفر را به نمایش گذاشت.

وی در این پیام اظهار کرده است: دفاع حماسی ملت ایران از مرزهای آبی و خاکی و بالاتر از آن مرزهای دینی، اعتقادی و انسانی؛ نشان از اوج وحدت ملی، حول محور امام مسلمین بود و معنای حقیقی ما متحدیم را در پرتو الگوی حکمرانی امت و امامت آشکار ساخت.

جنگ هشت ساله که به عنوان یک توطئه جهانی علیه جمهوری اسلامی و سلطه مجدد قدرت های استکباری علیه این سرزمین آغاز شده بود، نه تنها ذلت و خواری دشمنان اسلام و انقلاب را در پی داشت، که معجزه گون، موجب شکوفایی و تبلور استعدادها و گنجینه های عظیمی از اخلاص، غیرت، رشادت و ایثار در میان مرد و زن و پیر و جوان این مرز و بوم شد؛ آن گونه که امام (ره)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور فناوری ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است

راهیان نور فناوری ایجاد ارزش افزوده از گنجینه دفاع مقدس است