مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 13:102023-03-04اقتصادي

رشد 128 درصدی عوارض پرداختی به حساب شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی


مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: عوارض پرداختی به حساب شهرداریها و دهیاری های استان خراسان رضوی در 11 ماهه نخست سال جاری از محل ارزش افزوده 128 درصد رشد داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: عوارض پرداختی به حساب شهرداریها و دهیاری های استان خراسان رضوی در 11 ماهه نخست سال جاری از محل ارزش افزوده 128 درصد رشد داشته است.

احمدرضا مدبرنیا با اشاره به اینکه تخصیص عوارض شهرداری ها در 11 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 128 درصد رشد داشته است، اظهار کرد: در 11 ماهه نخست امسال از محل مشارکت مردم در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ 35 هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری های استان به صورت مستقیم واریز شده است در صورتی که این عدد در مدت مشابه سال قبل بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ‏ها و دهیاری ها راه را برای تامین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، افزود: عوارض وصول شده مالیات بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه ای صرفا جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 128 درصدی عوارض پرداختی به حساب شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی

رشد 128 درصدی عوارض پرداختی به حساب شهرداری ها و دهیاری های خراسان رضوی