مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:172023-03-04حوادث

دستگیری بیش از 18 هزار سارق و مالخر/ باند زورگیری « رضا جکسون»منهدم شد


سخنگوی پلیس از دستگیری بیش از 18 هزار سارق و مالخر در دوره 18 روزه مقابله با سرقت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سخنگوی فراجا با تاکید بر این که پلیس بر سر امنیت مردم شوخی ندارد و هرگز مماشات نخواهد کرد، گفت: همکاری و همیاری مردم عزیز و ارتباط با مرکز فوریت های پلیس 110 اجتناب ناپذیر است.

سردار سعید منتظر المهدی ضمن خطاب قراردادن افراد سابقه دارِ سارق، گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می پرورانند به هوش و به گوش باشند که پلیس در کمین آنهاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت ها را آغاز نموده است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پتانسیل گشت های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه ها، بهره برداری از ظرفیت عزیزانمان در پایگاه های بسیج و صد البته حضور مستمر و گشت زنی پلیسی پیاده و سواره از راهکارهای کاهش سرقت های خرد و کلان است.

  سخنگوی فراجا ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضایی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقین سابقه دار مخصوصا در ایام نوروز می تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران فراجا از مرز تا مرکز ، گفت: طی 18 روز گذشته از شروع طرح که با دستور رییس پلیس کشور در سراسر کشور آغاز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 18 هزار سارق و مالخر/ باند زورگیری « رضا جکسون»منهدم شد

دستگیری بیش از 18 هزار سارق و مالخر/ باند زورگیری « رضا جکسون»منهدم شد