مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 14:402023-03-19سياسي

بازدید دریادار ایرانی از ناوشکن های روسیه و چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پایان رزمایش مرکب کمربند دریایی ایران، - فرمانده نیروی دریایی ارتش از ناوشکن های روسیه و چین حاضر در رزمایش مرکب دریایی 2023 بازدید و با قابلیت های این شناور ها آشنا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پایان رزمایش مرکب کمربند دریایی ایران، روسیه و چین در پاسخ به دعوت فرماندهان ناوگروه روسی و چینی از یگان های شرکت کننده دو کشور در این رزمایش بازدید کرد.

دریادار ایرانی در این بازدید با حضور در ناوشکن روسی گورشکوف ضمن بازدید از بخش های مختلف این ناوشکن ها، با قابلیت ها و امکانات این یگان آشنا و با کارکنان آن گفتگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به دعوت فرمانده یگان چینی شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند دریایی 2023 با حضور در ناوشکن نانینگ از بخش های مختلف این یگان نیز بازدید کرد.

همچنین در ادامه با حضور فرماندهان یگان های شرکت کننده در رزمایش مرکب ایران، روسیه و چین نشست بررسی و ارزیابی عملکرد یگان های این رزمایش برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دریادار ایرانی از ناوشکن های روسیه و چین

بازدید دریادار ایرانی از ناوشکن های روسیه و چین