مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 08:002023-03-06اجتماعي

آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستان های استان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آماده باش کامل همه مراکز درمانی، فوریت های پزشکی و بیمارستان های استان در پی مسمومیت دانش آموزان زنجانی خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از آماده باش کامل همه مراکز درمانی، فوریت های پزشکی و بیمارستان های استان در پی مسمومیت دانش آموزان زنجانی خبر داد.

حسن بختیاری شامگاه روز گذشته (14 اسفندماه) در جمع خبرنگاران گفت: امروز در پی اعلام خبر مسمومیت دانش آموزان و معلمان در پنج مدرسه شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره، بلافاصله تیم های فوریت پزشکی در محل حاضر شده و اقدامات لازم برای انتقال مسمومان به مراکز درمانی را انجام دادند.

وی افزود: طبق گزارشات واصله 142 نفر بستری بودند که خوشبختانه علائم شدیدی که منجر به بدحال شدن و یا حضور در بحش های ویژه داشته باشند، نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: به دنبال اقدامات صورت گرفته تا پایان روز یک شنبه (14 اسفندماه) 73 نفر ترخیص شده و 69 نفر هم تحت نظر هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه مریض بدحال تا آخرین لحظه گزارش نشده است، تصریح کرد: خوشبختانه حال عمومی همه این افراد نیز مساعد است که امیدواریم همچنان که 7 نفری که از روز قبل در بیمارستان بستری بودند و ترخیص شده اند، این 69 نفر هم از عزیزانی که بستری هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستان های استان زنجان

آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستان های استان زنجان