مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 23:122023-03-15سياسي

زمان پرداخت مطالبات چایکاران اعلام شد


نماینده عالی دولت در گیلان در خصوص پرداخت تمامی مطالبات چایکاران گیلانی توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در جلسه شورای سازمان همیاری و همایش شهرداران و بخشداران و در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: سازمان همیاری ها نقش مهمی در توسعه استان گیلان و شهرستان ها دارد که در یک سال گذشته اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

  وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار استفاده از نظر مشورتی شهرداران از سازمان همیاری ها گفت: شهرداران از ظرفیت ماشین آلاتی، لجستکیکی و مشورتی سازمان همیاری ها باید استفاده کنند زیرا تعامل و ارتباط میان شهرداران و سازمان همیاری ها منجر به توسعه استان گیلان می شود.

  نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی از شهرهای گیلان با کمبود امکانات لجستیکی و آتش نشانی مواجه هستند، تصریح کرد: در غرب و شرق استان گیلان در حوزه امکانات آتش نشانی به ویژه نردبان آتش نشانی با مشکل مواجه هستیم و باید با محوریت معاون عمرانی این امکانات در مناطق مختلف گیلان فراهم شود و مجوز ساخت ساختمان با طبقات بالا باید منوط به داشتن امکانات بروز آتش نشانی باشد.

  به گفته استاندار گیلان، باید تمامی امکانات آتش نشانی و لجستیکی در شهرستان های گیلان فراهم شود در غیر این صورت از صدور ساخت ساختمان های چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پرداخت مطالبات چایکاران اعلام شد

زمان پرداخت مطالبات چایکاران اعلام شد