مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 22:402023-03-13حوادث

سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!


در واقع من هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خودم نداشتم چرا که اعتیاد مادرم روزگار و آینده مرا نیز تباه کرد.

اگرچه او دو سال قبل با مرخصی یک هفته ای از زندان بیرون آمد و با ایست قلبی از دنیا رفت اما اشتباهات او در مسیر زندگی، همه خانواده ام را تحت تاثیر قرار داد به گونه ای که .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات زن 26 ساله ای است که  دست دختر 8 ساله ای را گرفته و برای شکایت از مردی وارد کلانتری شده بود که قصد ازدواج با او را داشت.

این زن جوان با بیان این که دیگر نمی تواند این کتک کاری ها را تحمل کند درباره قصه زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: 4 ساله بودم که پدرم به ناچار از مادرم جدا شد و مرا که تنها فرزند آن ها بودم به  مادرم سپرد اما مادرم اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی  از نوع شیشه داشت و پدرم به همین دلیل او را طلاق داد.

در این شرایط من نزد مادربزرگ و دایی ام رفتم تا در کنار آن ها زندگی کنم ولی مادر بزرگ و دایی ام نیز که در یک واحد آپارتمانی زندگی می کردند به مواد مخدر آلوده بودند.

سرانجام دوسال بعد همسایگان وقتی شرایط تاسف بار زندگی مرا در کنار مادربزرگم دیدند با پلیس تماس گرفتند و بدین ترتیب من با دستور قضایی به عنوان کودک بدسرپرست تحویل بهزیستی شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!

سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!