مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-04اقتصادي

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار توسط استاندارد خراسان شمالی


مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به آغاز طرح ویژه عیدانه این اداره کل از 15 اسفندماه در استان، گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار توسط استاندارد خراسان شمالی اجرا شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به آغاز طرح ویژه عیدانه این اداره کل از 15 اسفندماه در استان، گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار توسط استاندارد خراسان شمالی اجرا شده است.

فهیمه مهمان نواز با در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح ویژه عیدانه به منظور ارزیابی کیفیت کالا و خدمات مرتبط با ایام نوروز در دستور کار است و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح نحوه خدمات رسانی به مسافران و مردم، کیفیت کالاها و اقلام عرضه شده در مراکز مختلف مورد بررسی و بازرسی قرار می گیرد.

مهمان نواز گفت: هتل ها، هتل آپارتمان ها، زائرسراها، فرودگاه و پایانه های مسافری، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، رستوران ها، مراکز تفریحی، خدماتی و اقامتی در این طرح مورد بازرسی قرار می گیرد.

وی افزود: به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان، امسال مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، قالیشویی ها و مراکز فروش شیرینی و آجیل نیز مورد نظارت دقیق و مستمر قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار توسط استاندارد خراسان شمالی

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار توسط استاندارد خراسان شمالی