مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 17:452023-03-04سياسي

نیکزاد: دستگاه های اجرایی حل مشکلاتشان را به جهاد دانشگاهی بسپارند


امیدوارم روزی برسد که دستگاه های اجرایی اگر مشکلی در بستر توسعه فناوری دارند به جهاد دانشگاهی مراجعه کند تا آن کار را انجام دهد و امیدوارم این نهاد هیچ گاه به سیستم اداری دولتی تبدیل نشود.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم روزی برسد که دستگاه های اجرایی اگر مشکلی در بستر توسعه فناوری دارند به جهاد دانشگاهی مراجعه کند تا آن کار را انجام دهد و امیدوارم این نهاد هیچ گاه به سیستم اداری دولتی تبدیل نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی نیکزاد بعدازظهر امروز (سه شنبه- 13 اسفند) در بازدید از نمایشگاه معرفی گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در مجلس شورای اسلامی برپا شده است با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بیان کرد: جهاد دانشگاهی با این هدف تشکیل شد که در دانشگاه ها جهادی اتفاق بیفتد این نهاد در این سال ها کارهای بزرگی را در عرصه های پزشکی، صنعت، توسعه، کشاورزی، فرهنگی و اخیرا اطلاع رسانی و امور انسانی اجتماعی انجام داده است.

وی با بیان اینکه امیدوارم روزی برسد که هر دستگاه اجرایی که اگر مشکلی در بستر توسعه فناوری دارد به جهاد دانشگاهی مراجعه کند تا آن کار را انجام دهد تصریح کرد: به عنوان کسی که سابقه فعالیت در دولت و دستگاه های اجرایی را دارد به دوستان در دولت عرض می کنم اگر می خواهیم دکترین امامین انقلاب که ما می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: دستگاه های اجرایی حل مشکلاتشان را به جهاد دانشگاهی بسپارند

نیکزاد: دستگاه های اجرایی حل مشکلاتشان را به جهاد دانشگاهی بسپارند