مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-20پزشكي

کرونا در کمین قزوینی هاست/ ثبت 9 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اسفند


مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به صورت تدریجی در حال افزایش موارد ابتلا به کرونا، موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا هستیم، - ایسنا/قزوین مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به صورت تدریجی در حال افزایش موارد ابتلا به کرونا، موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا هستیم، این سویه میزان سرایت پذیری بالاتری دارد، اما شدت آن نسبت به سویه های قبل ضعیف تر است، از ابتدای اسفند ماه تا روز گذشته 9 مورد فوتی کرونایی در استان ثبت شده است.

دکتر بهزاد نجف پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به صورت تدریجی در حال افزایش موارد ابتلا به کرونا، موارد بستری و فوتی های ناشی از کرونا هستیم.

وی ادامه داد: مطابق آخرین رنگ بندی، متأسفانه وضعیت استان نسبت به هفته های گذشته بدتر شده است، در حال حاضر شهرستان بویین زهرا آبی و بقیه شهرستان ها زرد و در وضعیت نسبتاً پرخطر قرار دارند.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: در بهمن ماه در استان فوتی کرونایی نداشتیم، اما از ابتدای اسفند ماه تا روز گذشته 9 مورد فوتی کرونایی در استان ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در کمین قزوینی هاست/ ثبت 9 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اسفند

کرونا در کمین قزوینی هاست/ ثبت 9 مورد فوتی کرونایی از ابتدای اسفند