مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 18:422023-03-13سياسي

آغاز بتن ریزی در ساخت مجتمع 480 واحدی شهرک فرهنگیان


معاون امور عمرانی استاندار همدان از آغاز بتن ریزی در ساخت مجتمع 480 واحدی شهرک فرهنگیان خبر داد و گفت: قرار این پروژه در 24 ماه به پایان برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرزاد تیموری عصر امروز در جمع خبرنگاران از تاخیر در تایید طرح جامع شهری از سوی شورای شهر سخن گفت و اظهار کرد: سال گذشته با روی کار آمدن ما در معاونت استانداری، مشکلات موضوع طرح جامع شهری مطرح و پیگیری هایی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه با بررسی های صورت گرفته متوجه نقاط ضعف هایی شدیم تا اینکه این طرح مجدد بررسی شد گفت: بسیاری از ایرادهایی که داشت رفع شد که در قالب بیش از 50 جلسه کارشناسی مسائلی مطرح و بررسی شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان خاطرنشان کرد: یک ماه پیش طرح جامع از طرف کمیته فنی کمیسیون ماده 5 تایید و قرار شد به شورای اسلامی شهر همدان ارسال شود و آنها نیز تایید کنند اما قریب به یک ماه است که در شورا مانده و متاسفانه نتوانستند نظر بدهند.

وی با تاکید به اینکه بعد حاشیه ای باعث شده که نتیجه ای در این خصوص در شورای شهر حاصل نشود و گویا در جلسه روز گذشته هم مورد تایید قرار نگرفته و به روز سه شنبه موکول شده است افزود: مشکلات قبلی رفع شده و قابلیت تصویب دارد و نماینده شهرداری و شورای شهر هم در تمام جلسات کمیسیون فنی حضور داشتند و لزومی ندارد این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بتن ریزی در ساخت مجتمع 480 واحدی شهرک فرهنگیان

آغاز بتن ریزی در ساخت مجتمع 480 واحدی شهرک فرهنگیان