مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-13سياسي

مامن و پناهگاه بودن کارکنان از ویژگی های بازرسی است


صداقت و راستگویی، مامن و پناهگاه بودن کارکنان، قاطعیت، چابک و به هنگام بودن از جمله ویژگی های خاصی است که در بازرسی بایستی مورد اهتمام و اولویت قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این حوزه، توجه به جوان گرایی در انتصابات فرماندهان و … پرداخته شد.

سردار احمدرضا رادان در این همایش ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه شعبان گفت: امیدوار هستیم که با درک درست از این ماه عزیز و اطاعت از امر ولی زمان ورود عالمانه و مخلصانه ای به ماه مبارک رمضان داشته باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به تمامی همکاران در سراسر کشور عنوان کرد: انصافاً همکاران انتظامی در انجام مأموریت های محوله و ذاتی یک سال پرفراز و نشیب (وقوع حوادث و اتفاقات پی در پی) را پشت سر گذاشتند و در انجام مطلوب مأموریت ورود به هنگام داشتند که این تلاش های بی وقفه و شبانه روزی جای قدردانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی؛ ستاد شخصی فرمانده است، تصریح کرد: زمانی که این خصوصیت شامل حال یک سازمان می شود، قطعاً بایستی ویژگی های خاص را نیز در خود بارور کند که صداقت و راست گویی از جمله این ویژگی ها است.

رادان همچنین گفت: زمانی که یکایک کارکنان دارای ویژگی صداقت و راست گویی باشند قطعاً در تصمیم گیری درست فرمانده نیز تأثیر گذار خواهد بود و به دنبال آن نتایج مطلوب ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامن و پناهگاه بودن کارکنان از ویژگی های بازرسی است

مامن و پناهگاه بودن کارکنان از ویژگی های بازرسی است