مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-13سياسي

زندان؛ در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه سوری


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با اشاره به برخورد قاطع با هنجارشکنان امنیت عمومی در چهارشنبه سوری، گفت: پرتاب مواد محترقه یک جرم مشهود بوده و چنانچه فردی مرتکب چنین جرمی شود 24 ساعت بازداشت، - ایسنا/خراسان جنوبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی با اشاره به برخورد قاطع با هنجارشکنان امنیت عمومی در چهارشنبه سوری، گفت: پرتاب مواد محترقه یک جرم مشهود بوده و چنانچه فردی مرتکب چنین جرمی شود 24 ساعت بازداشت، پرونده وی به سرعت در دادسرا رسیدگی و به زندان خواهد رفت.

حجت الاسلام علی نسایی زهان، امروز دوشنبه 22 اسفند در نشست خبری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 95 هزار و 85 فقره پرونده در دادسراهای استان رسیدگی شده که 38 هزار و 968 فقره آن مربوط به دادسرای بیرجند بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تعداد زیادی از احکام اجرا شده است، افزود: سال گذشته 74 هزار پرونده کیفری در دادسراهای خراسان جنوبی رسیدگی شد و امسال رشد خوبی در این زمینه داشته ایم.

دادستان بیرجند با بیان اینکه تمامی احکام قطعی باید اجرا شود، بیان کرد: اگر حکمی صادر و اجرا نشود همه زحمات بی فایده است؛ بنابراین هرچه در پرونده های کیفری سرعت عمل داشته باشیم بازدارندگی بیشتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان؛ در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه سوری

زندان؛ در انتظار هنجارشکنان چهارشنبه سوری