مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 13:202023-03-20اجتماعي

عید در دشت کاشان با سرما و باران تحویل می شود


رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار همراه با کاهش دما در نوروز 1402 و شرایط هشدار نارنجی در مناطق مختلف دشت کاشان است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار همراه با کاهش دما در نوروز 1402 و شرایط هشدار نارنجی در مناطق مختلف دشت کاشان است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیش بینی می شود که دمای هوا از 25 درجه سانتیگراد در روز دوشنبه با 9 درجه کاهش به 14 درجه سانتیگراد در روز چهار شنبه برسد که بر این اساس روزهای اول تا سوم فروردین، هوای ابری همراه با بارش رگباری، رعد و برق، وزش باد و تگرگ به ویژه در مناطق کوهستانی را شاهد باشیم.

وی افزود: روزهای اول و دوم عید نوروز هوا ابری و بارش ها به صورت رگباری با مدت زمان اندک اما تند پیش بینی می شود که با این اوصاف، دمای هوا در مناطق کوهستانی به زیر صفر نیز شاید برسد.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان، تاکید کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای هوا به 22 درجه سانتیگراد رسیده و هوا ابری با احتمال بارش رگباری و وزش باد در مناطق مختلف دشت کاشان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید در دشت کاشان با سرما و باران تحویل می شود

عید در دشت کاشان با سرما و باران تحویل می شود