مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-05سياسي

«کمالوندی» ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معاون سازمان انرژی اتمی ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و علت افزایش دسترسی به فردو را هم تشریح کرد.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد و علت افزایش دسترسی به فردو را هم تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل عمویی اظهار داشت: ظهر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دعوت از محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی و بهروز کمالوندی معاون سازمان برای بررسی ابعاد و نتایج سفر رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: اسلامی با تشریح آخرین وضعیت برنامه هسته ای کشور در تولید و ذخایر اورانیوم غنی شده خاطرنشان کرد که در هفته های اخیر کسانی که مخالف برنامه هسته ای ما هستند، با تمرکز بر برخی موارد از جمله یافتن ذره ای اورانیوم فراتر از 60 درصد یا طرح سوال درباره نحوه چینش آبشارهای جدید سانتریفیوژها (DIQ)، سعی می کردند به فضای سیاسی علیه برنامه هسته ای ما دامن بزنند که ما در چارچوب پادمان و در گفتگو با مقامات آژانس، ابهام نسبت به این موضوعات را برطرف کردیم و به نوعی بهانه را از دشمنان گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمالوندی» ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد

«کمالوندی» ادعای مطرح شده درباره دسترسی آژانس به افراد را رد کرد