مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 15:352023-03-12اقتصادي

ادامه ثبات قیمت مرغ و تخم مرغ در قزوین


سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مصرف روزانه مرغ در قزوین بین 80 تا 90 تن است و قیمت مرغ و تخم مرغ نیز در قزوین دارای ثبات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: درخواست ما از وزارتخانه تأمین 500 تن گوشت قرمز منجمد برای بازار قزوین بوده است و در روزهای پایانی سال مجوز توزیع 50 تن گوشت قرمز منجمد در استان صادر شده و درحال توزیع آن در شهرستان های استان هستیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: 9تن گوشت قرمز گرم در بازار استان قزوین به منظور مدیریت قیمت از قرار هر کیلو 272 هزار تومان توسط 17 قصابی توزیع شد ولی با اختلالات پیش آمده به این نتیجه رسیدیم که بهتر است گوشت به صورت بسته بندی توزیع گردد.

وی گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی 405 هزار تومان و گوشت گوساله 292 هزار تومان در بازار عرضه می شود و قیمت گوشت مرغ گرم نیز همان 63 هزار تومان مصوب در ستاد تنظیم بازار است.

این مسئول تبیین کرد: میزان میانگین مصرف روزانه گوشت مرغ در استان قزوین 80 تا 90 تن است و اسفندماه جاری 118 تن گوشت مرغ به بازار عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ثبات قیمت مرغ و تخم مرغ در قزوین

ادامه ثبات قیمت مرغ و تخم مرغ در قزوین