مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 16:152023-03-14حوادث

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد


رزمایش ترافیکی نوروز 1402 با حضور نیروهای انتظامی، راهداری و حمل و نقل، آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس برای سلامت و امنیت مسافران در بوشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز 1402 در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی انتظامی و پلیس با آماده باش کامل در راه ها و معابر درون شهری آمادگی خود را ارتقا داده است و با استفاده از امکانات و با تمام توان به صورت محسوس و غیر محسوس در کنار سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان در محورها حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی از 27 اسفند ماه امسال آغاز می شود، خاطر نشان کرد: همه دستگاه های خدمات رسان و پلیس بوشهر با تمام توان و امکانات در کنار سایر دستگاه ها در محورهای مواصلاتی و فرعی به جهت تأمین امنیت مسافران و حفظ و آرامش شهروندان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه همه اکیپ های پلیس، اقدامات نظارتی در محورهای مواصلاتی و فرعی و برخورد با تخلفات احتمالی را بر عهده دارند، گفت: پلیس با رانندگان متخلف بویژه رانندگانی که تخلفات حادثه ساز داشته باشند و همچنین با افرادی که جان و آرامش مردم را به مخاطره می اندازند برابر قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد

رزمایش طرح ترافیکی نوروزی استان بوشهر آغاز شد