مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-17اجتماعي

تداعی خاطرات نوروز با نصب المان های عروسکی در ملایر


با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری، افزایش زیبایی های بصری و ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهری در آستانه فرا رسیدن بهار 1402، عملیات نصب المان های نوروزی در بوستان ها، - ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: با هدف زیباسازی منظر و محیط شهری، افزایش زیبایی های بصری و ایجاد نشاط و شادابی در فضای شهری در آستانه فرا رسیدن بهار 1402، عملیات نصب المان های نوروزی در بوستان ها، بلوارها، میادین و مبادی ورودی شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجید فرجی با اشاره به ساخت بیش از 50 استند و المان متنوع نوروزی و 150 المان نوری در راستای استقبال از نوروز 1402، افزود: نصب المان های مناسبتی تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است.

وی اظهار کرد: این اقدام می تواند به محیط شهری کمک کند تا از یکنواختی خارج شود و بدین منظور هرساله با فرا رسیدن عید نوروز و به منظور استقبال از بهار طبیعت، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر نصب المان های مختلف و زیبا را در سطح میادین، بوستان ها و بلوارهای سطح شهر در دستور کار خود قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، فرجی با بیان اینکه در خصوص فضاسازی شهری در نخستین گام، اقدام به پاکسازی و رنگ آمیزی المان های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها شده است، تصریح کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداعی خاطرات نوروز با نصب المان های عروسکی در ملایر

تداعی خاطرات نوروز با نصب المان های عروسکی در ملایر