مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 10:202023-03-09اقتصادي

فروش بسته ای بلیت هواپیما در ایام عید وجوددارد


در بعضی مسیرها فروش بسته های بلیت هواپیما وجودارد که جزییات آن شنبه اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمد محمدی بخش گفت: قرار گاه نوروزی بخش هوایی کشور نزدیک یک ماه است که شکل گرفته و در جلساتی به صورت روزانه در وزارت راه وشهرسازی و سازمان هواپیمایی برگزار می شود برنامه ریزی هایی در بازه زمانی 24 اسفند تا 15 فرودین صورت گرفته است.

وی افزود: پیش بینی می شود بالای 2 میلیون نفر جابه جایی مسافر در ایام عید داشته باشیم برای مسیرهای داخلی 11 هزا رو 700 پرواز برنامه ای و 700 پرواز فوق العاده و 4 هزار و 700 پرواز بین المللی در نظر گرفته که 635 مجوز پرواز فوق العاده صادر کردیم.

محمدی بخش بابیان اینکه فروش بلیت به صورت بسته ای در بعضی مسیرها مجاز است گفت: در بعضی مسیرها فروش چارتری ممنوع بوده و در صورت تخلف مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی خاطی لغو می شود.

چنانچه شرکت های هواپیمایی نرم افزارهای موبایلی فروش یا آژانس های هواپیمایی خارج از قیمت مصوب اقدام به فروش بلیت کنند با آنان برخورد قانونی می شود.

رییس سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته نیز با متخلفان برخورد شد گفت: روی سایت سازمان هواپیمایی مسیرهایی که به صورت بسته ای به فروش می رسد وجوددارد و روز شنبه نیز به طور رسمی این مسیرها اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش بسته ای بلیت هواپیما در ایام عید وجوددارد

فروش بسته ای بلیت هواپیما در ایام عید وجوددارد