مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-04سياسي

سردار کوشکی: یادمان شهدا قبله گاه فرهنگی هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:باید از ظرفیت فرهنگی هیات رزمندگان و یادمان شهدا که قبله گاه فرهنگی هستند استفاده شود تا مردم با عظمت روحی و ایثارگری خانواده و والدین شهدا نیز آشنا شوند.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:باید از ظرفیت فرهنگی هیات رزمندگان و یادمان شهدا که قبله گاه فرهنگی هستند استفاده شود تا مردم با عظمت روحی و ایثارگری خانواده و والدین شهدا نیز آشنا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه ضعف اصلی و مشکل فرهنگی کشور ما در ارائه تصویر مطلوب در سبک زندگی شهدا است، بیان کرد: همه ما کوتاهی کرده ایم و انتقال مفاهیم شهدا به صورت ملموس باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که خداوند ما را رهروان خوبی برای شهدا قرار بدهد و سبک زندگی شهدا و عمل کردن و حرکت کردن در مسیر و سیره شهدا را به عنوان راه میانبر رسیدن به سعادت الگوی خود قرار بدهیم.

باید از ظرفیت فرهنگی هیات رزمندگان و یادمان شهدا که قبله گاه فرهنگی هستند استفاده شود تا مردم با عظمت روحی و ایثارگری خانواده و والدین شهدا نیز آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کوشکی: یادمان شهدا قبله گاه فرهنگی هستند

سردار کوشکی: یادمان شهدا قبله گاه فرهنگی هستند