مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 10:352023-03-06سياسي

قدرت و شجاعت حزب الله برای دفاع از مقدسات و مقاومت، بی نظیر است


رییس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت دشمنان با تمام امکانات آمدند تا در لبنان فتنه انگیزی کنند، ولی مقاومت و بستر اجتماعی حامی آن با ایستادگی خود ثابت کرد که این فتنه ها با اتحاد و هماهنگی و تفکر ما که به ما می آموزد چگونه اولویت ها را در رویارویی و به چالش کشیدن مشکلات تعیین کنیم، راه به جایی نخواهد برد.

بر اساس این گزارش، هاشم صفی الدین که در مراسم بزرگداشت یکی از فرماندهان فقید حزب الله در حسینیه بلده الخرایب در جنوب لبنان سخنرانی می کرد، در ادامه افزود: علیرغم همه دروغ پردازی برخی ها در لبنان، ما نسبت به آینده اطمینان داریم و اگرچه افراد نادانی در بین ما زندگی می کنند، اما پاسخ ما در سطح داخلی همیشه آرام و هوشیار خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما بیشتر از هر کسی مراقب کشورمان هستیم و بیشترین علاقه را به کشورمان داریم، زیرا این فریب و دروغ هایی که سفارت های خارجی در حال انتشار آن در لبنان هستند، برای ایجاد هرج و مرج در جامعه لبنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت و شجاعت حزب الله برای دفاع از مقدسات و مقاومت، بی نظیر است

قدرت و شجاعت حزب الله برای دفاع از مقدسات و مقاومت، بی نظیر است