مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:352023-03-11سياسي

گردشگری یک رشته لوکس بین المللی محسوب می ‏شود


عضو هیات مدیره انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: گردشگری و هتلداری یک رشته لوکس بین المللی محسوب می ‏شود، هر چند که ما به صورت تاریخی و پیشینه ای حرفی در دنیا برای گفتن در مهمان نوازی داریم اما چارچوب علمی و آکادمیک آن به صورت کاملا تئوریک بین المللی است .

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات مدیره انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: گردشگری و هتلداری یک رشته لوکس بین المللی محسوب می ‏شود، هر چند که ما به صورت تاریخی و پیشینه ای حرفی در دنیا برای گفتن در مهمان نوازی داریم اما چارچوب علمی و آکادمیک آن به صورت کاملا تئوریک بین المللی است که از طریق منابع لاتین به دانشجویان این رشته در قالب درس های تئوری ارائه شده است.

مهنا نیک بین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رشته گردشگری و هتلداری اتیکت های رفتاری خاص خود را دارد اما متاسفانه افرادی را شاهد هستیم که چنین شناختی ندارند و دانشگاه ها نیز در این زمینه هیچ ارزیابی انجام نمی دهند.

وی اضافه کرد: گاهی اوقات فرد پس از سال ها آموزش متوجه می ‏شود از نظر روحی و شخصیتی مناسب بازار کار این صنعت نیست، به عنوان مثال این صنعت به دلیل اینکه اغلب مبتنی بر ارتباطات چهره به چهره بوده نیازمند افراد با روحیه ارتباطی خوب و علاقمند به روابط انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری یک رشته لوکس بین المللی محسوب می ‏شود

گردشگری یک رشته لوکس بین المللی محسوب می ‏شود