مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-07سياسي

آمادگی ایران برای همکاری با خانه جوانان صربستان


در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان و رییس خانه جوانان صربستان بر لزوم توسعه و تعمیق روابط فرهنگی دو کشور تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان با نناد دراگویچ، رییس خانه جوانان و دراگان آمبروزیچ، مدیر فرهنگی آن مرکز که از مهمترین و معتبرترین مراکز فرهنگی شرق اروپا است، دیدار و گفت وگو کرد.

پورپزشک با برشمردن فعالیت های فرهنگی رایزنی در زمینه های مختلف از جمله برگزاری هفته های فیلم، هفته دوستی کودکان، ترجمه و انتشار کتاب، فراهم کردن زمینه گسترش تبادلات علمی و دانشگاهی، گفت وگوی ادیان، برگزاری نمایشگاه ها و سمینارهای مختلف گفت: تلاش رایزنی فرهنگی ایران این است که برنامه های فرهنگی پیوستگی و استمرار داشته باشد و با مشارکت و همکاری نهادها و مراکز صربی برنامه ریزی و اجرا شود.

رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان به تاریخچه فعالیت خانه جوانان و فعالیت های ارزشمند آن اشاره کرد و ادامه داد: مایلیم به عنوان کشوری برخوردار از فرهنگ و تمدنی غنی و کهن با مراکز معتبر و فعالی چون خانه جوانان همکاری و ارتباط بیشتری داشته باشیم.

ما آماده همکاری برای برگزاری نمایشگاه عکس صرب هایی که به ایران سفر کرده اند به همراه نشست رونمایی از نشریه نور ویژه گردشگری ایران و همچنین، برنامه ایران را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای همکاری با خانه جوانان صربستان

آمادگی ایران برای همکاری با خانه جوانان صربستان