مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 06:522023-03-04سياسي

فرودگاه همدان سهمی از پروازها ندارد/ وضعیت ایرلاین ها مساعد نشد؛ موفق نشدیم!


فرودگاه همدان همچنان سهمی از پروازها ندارد که امیدواریم سازمان هواپیمایی به این موضوع بی تفاوت نباشد هرچند شرکت هواپیمایی اختصاصی تنها راهی است که در صورت تحقق، - خبرگزاری فارس - همدان؛ بعد از برگزاری مراسم افتتاح پرواز همدان - مشهد از فرودگاه همدان توسط شرکت هواپیمایی آتاایر فکر می کردیم راه هوایی همدان باز شده و این آغاز کار است، منتظر تحقق وعده های مسوولان برای برقراری پرواز کیش و نجف هم ماندیم و ماندیم اما دیری نپایید که این وعده مسوولان و این آرزوی همدانی ها به باد رفت و همان پرواز مشهد نیز بعد از دو پرواز لغو شد.

نمی دانم چه حکمتی است که پروازهای فرودگاه همدان دوام نمی آورد؟ بعد از کلی سلام و صلوات مراسم افتتاحیه می گیریم و پروازی راه می افتد اما همان هم خیلی زود کنسل می شود، اینکه دلیل چیست؟ مشخص نیست .

بعد از سال ها کش و قوس پرواز در فرودگاه همدان، مسوولان یقین پیدا کرده اند که همدان نیاز به شرکت هواپیمایی اختصاصی برای تداوم و دائمی شدن پروازهایش دارد اما این مهم مستلزم هزینه گزافی است که با ورود بخش خصوصی امکان پذیر است.

این روزها در آستانه سال نو، فرودگاه همدان بدون هیچ پروازی در تعطیلی به سر می برد در حالی متقاضیان زیادی تقاضای پرواز حداقل کیش و مشهد را از همدان داشتند اما زهی خیال محال! اینکه چرا سازمان هواپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه همدان سهمی از پروازها ندارد/ وضعیت ایرلاین ها مساعد نشد؛ موفق نشدیم!

فرودگاه همدان سهمی از پروازها ندارد/ وضعیت ایرلاین ها مساعد نشد؛ موفق نشدیم!