مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 14:252023-03-07اقتصادي

کمبودی در زمینه مرغ، گوشت و برنج نداریم


گوشت منجمد به قیمت 150 هزار تومان و مرغ منجمد هم با قیمت 43500 و برنج هم به قیمت هر کیلو 35 هزار تومان در حال عرضه است و کمبودی در این خصوص احساس نمی شود.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف کرج گفت: گوشت منجمد به قیمت 150 هزار تومان و مرغ منجمد هم با قیمت 43500 و برنج هم به قیمت هر کیلو 35 هزار تومان در حال عرضه است و کمبودی در این خصوص احساس نمی شود.

بهروز حصاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز به کار یکی از نمایشگاه های بهاره استان اظهار کرد: از دیروز (15 اسفند)، علی رغم تاکید اتاق اصناف ایران مبنی بر اینکه در آستانه نوروز تمام واحدهای صنفی می توانند فروش فوق العاده داشته باشند و به نوعی نمایشگاهی به وسعت ایران در تمامی استان ها دایر باشد، اولین نمایشگاه بهاره استان در سالن شهید سبحانی میدان سپاه کرج آغاز به کار کرده و فعالیت نمایشگاه دوم هم که در محدوده فرودگاه پیام است، از فردا آغاز می شود.

وی توضیح داد: درست است که برگزاری چنین نمایشگاه هایی بر میزان فروش واحدهای صنفی تاثیرگذار است ولی برای اینکه تمامی شهروندان بتوانند مایحتاج خود را در آستانه بهار طبیعت و بهار قرآن تامین کنند، این نمایشگاه ها دایر شده است.

این مسئول ابراز کرد: در این نمایشگاه ها به دلیل حذف واسطه ها و به خاطر اینکه اغلب غرفه داران تولیدکننده هستند، مایحتاجی که عرضه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی در زمینه مرغ، گوشت و برنج نداریم

کمبودی در زمینه مرغ، گوشت و برنج نداریم