مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-04اجتماعي

کنارگذر پل فردیس افتتاح شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با گشایش تمام بخش های پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل های فردیس و کلاک، گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از 80 درصد برطرف می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: با گشایش تمام بخش های پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل های فردیس و کلاک، گره ترافیکی آزاد راه تهران – کرج – قزوین که سبب ترافیک طولانی و سنگین صبحگاهی و شامگاهی در ورودی شرقی کرج شده است به میزان بیش از 80 درصد برطرف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زندی فر در مراسم بهره برداری از 350 پروژه راهداری که روز شنبه 13 اسفند به صورت ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: پروژه روان سازی ترافیک در محدوده پل های فردیس و کلاک کرج در مجموع در سه قطعه به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل دو کنارگذر، یک زیرگذر و یک مسیر جدید در ادامه جاده مخصوص کرج است که امروز کنارگذر جنوبی آن افتتاح شد.

زندی فر گفت: در مجموع برای این پروژه حدود 80 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که تاکنون 35 میلیارد تومان آن هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر پل فردیس افتتاح شد

کنارگذر پل فردیس افتتاح شد