مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 16:062023-03-11اقتصادي

کاهش 140 هزار تنی ضایعات محصولات کشاورزی در سال در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مظفر یوسفی پور، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان 176 واحد دارای پروانه بهره برداری در زمینه محصولات کشاورزی فعال است که همین امر سبب کاهش 140 هزار تنی ضایعات محصولات کشاورزی در سال می شود، اظهار داشت: در این واحد ها  2 هزار و 636 نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اهداف ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی در استان اشاره و اظهار کرد: از جمله از اهداف جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی، ارتقای ارزش افزوده و بهره وری، کاهش ضایعات و ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه در سطح استان تعداد 176 واحد دارای پروانه بهره برداری فعال است، گفت: میزان جذب ماده خام در این واحد ها یک میلیون و 400 هزار تن در سال است که همین امر سبب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی به میزان 140 هزار تن در سال می شود.

یوسفی پور تصریح کرد: در واحد های دارای پروانه بهره برداری در سطح استان  2 هزار و 636 نفر به طور مستقیم مشغول فعالیت هستند.

  مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای بهره وری اقدامات شاخصی در واحد های مذکور انجام می گیرد خاطر نشان کرد: نظارت بر فعالیت 27 واحد فرآوری زیتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 140 هزار تنی ضایعات محصولات کشاورزی در سال در زنجان

کاهش 140 هزار تنی ضایعات محصولات کشاورزی در سال در زنجان