مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 12:242023-03-11ورزشي

قهرمان کاراته دختران: وقتی پرچم کشورم به اهتزاز در می آید احساس غرور می کنم


دختر نوجوان اصفهانی، دارنده مدال طلای لیگ جهانی کاراته گفت: به ایرانی بودن خودم می بالم و تنها جایی که احساس غرور می کنم آن لحظه ای است که روی سکو می ایستم و پرچم کشورم به اهتزاز در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات لیگ جهانی کاراته وان جوانان فجیره 2023 از 4 تا 7 اسفند ماه سال جاری برگزار شد؛ در این رقابت ها 1185 ورزشکار از 66 کشور حضور داشتند که از ایران نیز 129 کاراته کا به صورت آزاد شرکت کردند و در پایان کاراته کاهای ایرانی موفق به کسب 4 مدال طلا، 4 نقره و 14 برنز در رده های سنی زیر 14 سال، نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال شدند.

یکی از 4 مدال طلای کاروان ایران در این مسابقات را زهرا رضازاده دختر نوجوان اصفهانی کسب کرد؛ به همین بهانه صحبت های او در خصوص این افتخارآفرینی را در گفت و گو با خبرنگار فارس می خوانیم.

فارس: چه شد که به کاراته روی آوردید؟  رضازاده: از سه سالگی ورزش ژیمناستیک رو شروع کردم و سپس استعدادیابی شدم و به رشته کاراته آمدم.

فارس: در سایر رشته ها نیز فعالیت داشتید؟ رضازاده: قبلا در رشته موتورسواری بانوان و ژیمناستیک فعالیت داشتم.

فارس: چنین آینده ای را برای خود پیش بینی می کردید؟ رضازاده: بله پیش بینی می کردم چون هدفم بالاتر از این است و برای رسیدن به هدف اصلی بیشتر تلاش می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان کاراته دختران: وقتی پرچم کشورم به اهتزاز در می آید احساس غرور می کنم

قهرمان کاراته دختران: وقتی پرچم کشورم به اهتزاز در می آید احساس غرور می کنم