مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:592023-03-06اقتصادي

پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با چادرملو تفاهم نامه امضاء کردند


در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و قانون جهش تولید دانش بنیان طی مراسمی با حضور مسئولان استان یزد، دو تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با شرکت صنعتی و معدنی چادرملو منعقد شد.

- ایسنا/یزد در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و قانون جهش تولید دانش بنیان طی مراسمی با حضور مسئولان استان یزد، دو تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با شرکت صنعتی و معدنی چادرملو منعقد شد.

محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد روز یکشنبه در جریان امضای تفاهم نامه همکاری شرکت چادرملو با پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با اشاره به بیانات امام (ره) که یزد را نمونه ای برای کل کشور می دانستند، گفت: این نمونه بودن در سال های گذشته برای مردمان یزد در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی دانش بنیان، اقتصاد، روحیه جهادی و بهره وری باعث افتخار بوده است.

وی با اشاره به شعار تولید، اشتغال و دانش بنیان که شعار سال جاری است، عنوان کرد: از جمله بیانات دقیق و کارشناسی رهبر معظم انقلاب؛ کلید اشتغال از طریق تولید با واسطه دانش بنیان است می باشد.

شاه حسینی با بیان این که نیاز امروز کشور توجه ویژه به اشتغال نخبگان است، گفت: افتخار ما این است که به مدت 30 سال در کنکور حائز رتبه اول هستیم اما واقعیت این است که از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با چادرملو تفاهم نامه امضاء کردند

پارک علم و فناوری و دانشگاه یزد با چادرملو تفاهم نامه امضاء کردند