مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-18اقتصادي

جهش بانک ایران زمین در سال جدید با زیرساخت های ایجاد شده بانکداری دیجیتال


هم زمان با فرارسیدن 24 اسفند دوازدهمین سالروز تاسیس بانک ایران زمین، مدیران ارشد بانک طی مراسمی این روز را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از زحمات یکایک همکاران در واحدهای ستادی و شعب سراسر کشور، گفت: وضعیت کشور در سال 1401 به ویژه در حوزه بانکی و اقتصاد، شرایط دشوار و ویژه ای بود و همکاران من در این شرایط با همت و تلاش مضاعف به دستاوردهای بسیار مطلوبی رسیدند.

 پورسعید سال 1401 را زیربنا و بستری برای یک جهش بلند در سال های آینده بیان کرد و افزود: امکانات و بستری که با تلاش همکاران ایجاد شده است، سکویی است برای خلق راهکارهای هوشمندانه در ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان که البته این روند در سال های آتی نیز با تلاش بیشتر ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم با حضور سرمایه انسانی متخصص، با درایت، هوشیار و هوشمند، شاهد تحقق اهداف و جهش درخشان در نظام بانکی و بانکداری دیجیتال خواهیم بود.

پورسعید ضمن تبریک سالروز تاسیس بانک، سال آتی را سالی سرشار از موفقیت برای خانواده بزرگ بانک ایران زمین دانست و گفت: پیشاپیش سال 1402 را به همه همکارانم تبریک می گویم و امیدوارم سالی همراه با موفقیت و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش بانک ایران زمین در سال جدید با زیرساخت های ایجاد شده بانکداری دیجیتال

جهش بانک ایران زمین در سال جدید با زیرساخت های ایجاد شده بانکداری دیجیتال